![]() |
POŘÁD VE STŘEHU
Znepokojující je plíživý návrat pevných programů také na další holešovické křižovatky. Do této skupiny není třeba počítat SSZ Veletržní – Dukelských Hrdinů (u Veletržního paláce). Řízení pevnými programy zde trvalo jen několik hodin kvůli dopravní nehodě v křižovatce. Poté, i když se zpožděním, preference opět začala fungovat. Pak to trochu zahaprovalo kvůli zničené brnkačce z centra (pokolikáté už?), ale DP rychle zareagoval a vyměnil ji.
Nepříznivý dopad měly pevné programy na SSZ nábř. Kapitána Jaroše - Dukelských Hrdinů (u zastávky Nábřeží Kapitána Jaroše). Těžko říct, třeba šlo o jarní experiment, ale v dobách silného provozu, hlavně na konci měsíce, se tato křižovatka proměnila v pastičku na tramvaje v podobě 80 sekundových cyklů s 15 sekundovým volnem pro tramvaje. Že preferovaná auta byla hromaděna hned před další křižovatkou pod Letenským tunelem (samozřejmě ne kvůli tramvajím, ale kvůli jiným autům), už nikdo u tlačítek asi neviděl…
Řízení pevnými programy se těsně nevyhnulo ani SSZ Plynární – Osadní, spolehlivá preference naopak stále funguje na Jiráskově náměstí.
Na závěr opět poděkování lidem, kteří sbírají informace o řízení SSZ.
Archiv
záznamů řízení SSZ s rekapitulacemi řízení po jednotlivých měsících
(na dalších listech)