27.04.2005: Letenské náměstí Sledování řízení
SSZ Letenské náměstí se odkládá. Stávající dynamické řízení
semaforu, která se používá za slabého provozu, je za běžného provozu
nevhodné. V rámci rekonstrukce Štefánikova mostu dojde zřejmě k úpravě
řídící logiky signalizace. Nasazování pevných programů bude
monitorováno až poté. 19.04.2005: Letenské náměstí Na SSZ Letenské
náměstí, o kterém stránky Preference pražských tramvají psaly
minulý měsíc, je používán pevný program s prodlouženým volnem pro
tramvaje ve směru do centra. Místo 7 sekund svítí nyní volno 15 sekund.
Stále je však o dalších 15 sekund kratší než zelený signál pro AD. 30.03.2005: Vršovická - Kodaňská Na novém SSZ
Vršovická - Kodaňská v Praze 10, které oficiálně funguje s
preferencí tramvají, se používá řízení pevnými programy. SSZ je v tomto
řízení koordinováno pro auta i tramvaje s SSZ Eden. 25.03.2005: Modřanská V oblasti Modřanské
ulice v Praze 4 se připravuje preference autobusů na SSZ pomocí
aktivní detekci vozidel MHD. V blízkosti křižovatek Modřanská – rampy a
Modřanská – Branická byly instalovány inframajáky, zařízení pro
komunikaci autobusu s řadičem SSZ. 23.03.2005: Nádraží Braník Bylo demontováno
světelné signalizační zařízení mezi zastávkami Nádraží Braník
a Pobřežní cesta v Praze 4. Signalizace, která byla umístěna
na výhradně tramvajové křižovatce, byla většinou mimo provoz. 22.03.2005: nábř. Kapitána Jaroše Včera bylo znovu
zprovozněno SSZ nábř. Kapitána Jaroše - Dukelských Hrdinů. To
bylo mimo provoz od pátečního večera, kdy byl při dopravní nehodě
zničen sloupek s návěstidly pro chodce a pro tramvaje. Sloupek byl
vyměněn následující pracovní den po nehodě! 21.03.2005: Harfa SSZ Harfa zůstává nadále
bez preference. Kvůli
nedostatkům při zhotovení dosud nemohly být zapojeny všechny detektory
tramvají. Navíc není zřejmé, jestli preferenci tramvají obsahuje řídící
logika. 07.03.2005: Českomoravská Na SSZ
Českomoravská - Zelený ostrov už funguje preference tramvají. Od
uvedení signalizace do provozu na jaře 2004 semafor tramvaje
nepreferoval kvůli nefungující detekci tramvají. SSZ Harfa
zůstává bez preference. Může se jednat opět o závadu detekce nebo
nedokonalou řídící logiku. 25.02.2005: Harfa Na SSZ Harfa a
SSZ Českomoravská - Zelený ostrov
byly zapojeny
ty trolejové kontakty, které dosud nefungovaly. V průběhu příštího
týdne
by měly být vyměněny vadné detektorové skříňky a signalizace by měla
po mnoha měsících fungovat podle schváleného dopravního řešení. Jaká
bude preference tramvají? 23.02.2005: Pražský Hrad Probíhá
stavební řízení na výstavbu SSZ
1.161 Mariánské hradby - U Prašného
mostu. SSZ bude vybaveno řadičem Sitraffic C800, mělo by fungovat
izolovaně s proměnnou délkou cyklu a s preferencí tramvají. Pokud bude
signalizace mimo provoz, budou
nově tramvaje dávat přednost vozidlům odbočujícím a vyjíždějícím
na parkoviště... |