18.05.2005: Levobřežní Z levobřežní komunikace
by mohly zmizet zájezdové autobusy. Vozy parkují pod Čechovým
a Štefánikovým mostem a v turistické sezoně často přesahují
vymezené plochy. Blokují také tramvaje, problémy způsobují i při
otáčení na nábřeží a při stání v kolonách aut, protože zasahují do
průjezdného průřezu vlaků. Odbor dopravy MHMP nyní zvažuje přesun
autobusů. 29.04.2005: Národní divadlo Od druhé poloviny dubna
řídí SSZ Národní divadlo v denních hodinách dopravní policisté.
Zásahy probíhají z místa pomocí skříňky ručního řízení. Signalizace
standardně funguje v dynamickém řízení s preferencí tramvají. Foto 29.04.2005: Harfa Na SSZ Harfa
bude přepracována řídící logika. V novém řešení by měla být zajištěna
preference tramvají. Úprava bude provedena v rámci akce „Rekonstrukce
TT Sokolovská“. Signalizace byla v roce 2004 rekonstruována společně
Českomoravskou ulicí. V současné době se zde zprovozňuje detekce
tramvají. 27.04.2005: Letenské náměstí Sledování řízení
SSZ Letenské náměstí se odkládá. Stávající dynamické řízení
semaforu, která se používá za slabého provozu, je za běžného provozu
nevhodné. V rámci rekonstrukce Štefánikova mostu dojde zřejmě k úpravě
řídící logiky signalizace. Nasazování pevných programů bude
monitorováno až poté. 19.04.2005: Letenské náměstí Na SSZ Letenské
náměstí, o kterém stránky Preference pražských tramvají psaly
minulý měsíc, je používán pevný program s prodlouženým volnem pro
tramvaje ve směru do centra. Místo 7 sekund svítí nyní volno 15 sekund.
Stále je však o dalších 15 sekund kratší než zelený signál pro AD. 30.03.2005: Vršovická - Kodaňská Na novém SSZ
Vršovická - Kodaňská v Praze 10, které oficiálně funguje s
preferencí tramvají, se používá řízení pevnými programy. SSZ je v tomto
řízení koordinováno pro auta i tramvaje s SSZ Eden. 25.03.2005: Modřanská V oblasti Modřanské
ulice v Praze 4 se připravuje preference autobusů na SSZ pomocí
aktivní detekci vozidel MHD. V blízkosti křižovatek Modřanská – rampy a
Modřanská – Branická byly instalovány inframajáky, zařízení pro
komunikaci autobusu s řadičem SSZ. 23.03.2005: Nádraží Braník Bylo demontováno
světelné signalizační zařízení mezi zastávkami Nádraží Braník
a Pobřežní cesta v Praze 4. Signalizace, která byla umístěna
na výhradně tramvajové křižovatce, byla většinou mimo provoz. 22.03.2005: nábř. Kapitána Jaroše Včera bylo znovu
zprovozněno SSZ nábř. Kapitána Jaroše - Dukelských Hrdinů. To
bylo mimo provoz od pátečního večera, kdy byl při dopravní nehodě
zničen sloupek s návěstidly pro chodce a pro tramvaje. Sloupek byl
vyměněn následující pracovní den po nehodě! 21.03.2005: Harfa SSZ Harfa zůstává nadále
bez preference. Kvůli
nedostatkům při zhotovení dosud nemohly být zapojeny všechny detektory
tramvají. Navíc není zřejmé, jestli preferenci tramvají obsahuje řídící
logika. |