08.06.2005: Revoluční - Řásnovka V rámci akce
'Rekonstrukce Štefánikova mostu', která by měla začít koncem roku, bude
rekonstruováno SSZ 1.003 Revoluční - Řásnovka u jižního
předpolí mostu. V současnosti je křižovatka řízena pevnými programy
jako závislá v koordinované skupině. Je bez detekce a bez preference
tramvají. Odbor dopravy MHMP zahájil územní řízení. 08.06.2005: Poděbradská Poslední semafor v
ulici Poděbradská, který nyní funguje bez preference tramvají, bude
opraven. Na SSZ 9.223 Poděbradská – Kbelská, jež se nachází u
zastávky Kbelská, se chystá celková rekonstrukce. Signalizace je na
trase pilotní linky preference MHD číslo 3. V současné době je řízena
pevnými programy bez preference tramvají. 26.05.2005: Sledování SSZ Stránky Preference
pražských tramvají zahajují zkušební sledování dalších tří křižovatek,
na než Policie ČR z HDŘÚ nasazuje pevné signální programy, které
neumožňují preferenci tramvají. Jedná se o tato SSZ: Palackého
náměstí, Patočkova - Střešovická a Milady Horákové
- U Brusnice. Záznamy o řízení budou ve zkušebním sledování pouze
evidovány a nebudou obsahem měsíčních souhrnů. 23.05.2005: Plzeňská Byla zahájena
rekonstrukce semaforů v Plzeňské ulici. Jako první bylo obnoveno
SSZ 5.516 Plzeňská - Na Čečeličce. Byly instalovány trolejové
detektory PTK1, ve směru do centra bylo osazeno výzvové návěstidlo. SSZ
na Plzeňské by měla po rekonstrukci fungovat s preferencí tramvají.
Akce probíhá v koordinaci s rekonstrukcí kabelu pro měnírnu DP na
Plzeňské. 18.05.2005: Levobřežní Z levobřežní komunikace
by mohly zmizet zájezdové autobusy. Vozy parkují pod Čechovým
a Štefánikovým mostem a v turistické sezoně často přesahují
vymezené plochy. Blokují také tramvaje, problémy způsobují i při
otáčení na nábřeží a při stání v kolonách aut, protože zasahují do
průjezdného průřezu vlaků. Odbor dopravy MHMP nyní zvažuje přesun
autobusů. 29.04.2005: Národní divadlo Od druhé poloviny dubna
řídí SSZ Národní divadlo v denních hodinách dopravní policisté.
Zásahy probíhají z místa pomocí skříňky ručního řízení. Signalizace
standardně funguje v dynamickém řízení s preferencí tramvají. Foto 29.04.2005: Harfa Na SSZ Harfa
bude přepracována řídící logika. V novém řešení by měla být zajištěna
preference tramvají. Úprava bude provedena v rámci akce „Rekonstrukce
TT Sokolovská“. Signalizace byla v roce 2004 rekonstruována společně
Českomoravskou ulicí. V současné době se zde zprovozňuje detekce
tramvají. 27.04.2005: Letenské náměstí Sledování řízení
SSZ Letenské náměstí se odkládá. Stávající dynamické řízení
semaforu, která se používá za slabého provozu, je za běžného provozu
nevhodné. V rámci rekonstrukce Štefánikova mostu dojde zřejmě k úpravě
řídící logiky signalizace. Nasazování pevných programů bude
monitorováno až poté. 19.04.2005: Letenské náměstí Na SSZ Letenské
náměstí, o kterém stránky Preference pražských tramvají psaly
minulý měsíc, je používán pevný program s prodlouženým volnem pro
tramvaje ve směru do centra. Místo 7 sekund svítí nyní volno 15 sekund.
Stále je však o dalších 15 sekund kratší než zelený signál pro AD. 30.03.2005: Vršovická - Kodaňská Na novém SSZ
Vršovická - Kodaňská v Praze 10, které oficiálně funguje s
preferencí tramvají, se používá řízení pevnými programy. SSZ je v tomto
řízení koordinováno pro auta i tramvaje s SSZ Eden. |