|
|
O Vánocích STŮJ!
Na SSZ nábřeží Kpt. Jaroše - Dukelských Hrdinů (u zast. Nábřeží kapitána Jaroše) bylo poslední dynamické řízení s preferencí tramvají zaznamenáno v pondělí 20. prosince. Od 22. prosince do 29. prosince bylo 8x zaznamenáno řízení pevnými programy, které preferenci neumožňují, jednou nebylo řízení jednoznačně rozpoznáno. Dynamické řízení nebylo zaznamenáno. Na této jednoduché křižovatce byl nasazen pevný program s délkou cyklu 80 s a délkou volna pro tramvaje 15 s. To znamenalo průměrné zdržení tramvají na tomto SSZ 26 s. Podle měření ÚDI v dynamickém řízení projíždějí tramvaje s průměrným zdržením 0,4 s.
Pro srovnání video z křižovatky nábřeží Kpt. Jaroše - Dukelských Hrdinů
: Řídilo se také SSZ Plynární - Osadní, což v kombinaci s řízením SSZ Argentinská - Plynární navíc opět znamenalo 'červenou vlnu' pro tramvaje projíždějící touto dvojicí SSZ v obou směrech. Zatímco na prvním SSZ v každém směru jízdy bylo zdržení tramvaje 'jen' velmi pravděpodobné, na druhém bylo téměř jisté. Signál stůj padá na druhém SSZ při řízení pevnými programy na obou křižovatkách současně krátce před příjezdem tramvaje ke stopčáře. Projet druhou signalizací bez zdržení (45 s resp. 65 s) se dařilo jen při extrémně rychlé jízdě v mezilehlém úseku nebo při průjezdu na signál stůj. Výhradně pevné programy z HDŘÚ byly zjištěny na SSZ Argentinská - Plynární po dobu 10 dnů, na SSZ Plynární - Osadní po dobu tří dnů. Ze sledovaných křižovatek v oblasti zůstalo zachováno dynamické řízení pouze na SSZ Veletržní - Dukelských Hrdinů. Dynamické řízení s preferencí tramvají bylo na postižená SSZ (kromě SSZ pod Letenským tunelem) vráceno ve středu 29. prosince mezi 12.44 a 14.25. Podrobné záznamy řízení zde: Záznamy řízení SSZ.xls
Související články: Řízení z HDŘÚ ve 3. čtvrtletí 2008 (02.11.2008) Řízení z HDŘÚ ve 2. čtvrtletí 2008 (05.10.2008) Bilance řízení z HDŘÚ v roce 2007 (07.02.2008) Pevné programy z Vltavské pořád nezmizely (16.12.2007) Konec preference na Bubenském nábřeží (18.11.2007) HDŘÚ: nová dynamika pod tunelem se nevypíná (13.10.2007) Prázdniny: výluky a pevné programy z HDŘÚ (09.09.2007) Palackého náměstí i ráno s preferencí (12.07.2007) Preference mezi Vltavskou a tržnicí upadá (05.06.2007) Přes Bubenské nábřeží nadále raději autem (05.05.2007) Na Bubenském nábřeží pevné programy z HDŘÚ (05.04.2007) HDŘÚ: semafor pod tunelem zůstal v dynamice (04.03.2007) SSZ Argentinská - Plynární krátce bez preference (11.02.2007) Řízení z HDŘÚ v roce 2006 ustupovalo (06.01.2007) HDŘÚ: u Výstaviště se dál používá pevný program (05.12.2006) HDŘÚ: když pevný program pomáhá (05.11.2006) Silný provoz v září preferenci neomezil (07.10.2006) HDŘÚ: téměř stoprocentní srpen (05.09.2006) Červenec: semafory pro tramvaje (02.08.2006) Červen: preference vydržela i nápor aut (01.07.2006) Květen: preference na křižovatkách zůstává (01.06.2006) HDŘÚ vypíná preferenci jen na Palackého náměstí (02.05.2006) Březen: vypínání preference z HDŘÚ ustoupilo (03.04.2006) Únor: HDŘÚ pevnými programy šetřila (03.03.2006) Leden: ubylo aut, tramvaje jsou rychlejší (02.02.2006) Řízení z HDŘÚ v prosinci a v roce 2005 (03.01.2006) Listopad: vypínání preference pokračuje (05.12.2005) Říjen: znovu pevné programy (02.11.2005) Skončilo vypínání preference? (02.10.2005) Srpen: preference! (01.09.2005) Červenec: zelená pro tramvaje! (01.08.2005) Preference přežila i v červnu (02.07.2005) Květen: pevné programy ubyly (03.06.2005) Duben: podmíněná preference (03.05.2005) Březen: více aut, méně preference (04.04.2005) Znovu řízení pod tunelem (21.03.2005) Letenské náměstí: preference aut! (09.03.2005) Vypínání preference z ústředny v únoru kleslo (04.03.2005) Komentáře: 2 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
Tento web je postaven na redakčním systému phpRS - © Pražské tramvaje 2004-2025 |