|
|
Březen: více aut, méně preference
Zvýšené nasazování pevných programů zaznamenaly vyhlášené semafory, tedy pod Letenským tunelem (SSZ nábř. Kapitána Jaroše x Štefánikův most) a Argentinská - Plynární. Výsledky jsou tradičně dost kyselé, jen v kontextu posledních měsíců není propad alarmující. Na obou křižovatkách se řízení s preferencí ještě udrželo nad 50%. Problémem stále zůstávají dopravní špičky. V nich MHD tradičně ustupuje IAD, preference jde k nule! POŘÁD VE STŘEHU Znepokojující je plíživý návrat pevných programů také na další holešovické křižovatky. Do této skupiny není třeba počítat SSZ Veletržní – Dukelských Hrdinů (u Veletržního paláce). Řízení pevnými programy zde trvalo jen několik hodin kvůli dopravní nehodě v křižovatce. Poté, i když se zpožděním, preference opět začala fungovat. Pak to trochu zahaprovalo kvůli zničené brnkačce z centra (pokolikáté už?), ale DP rychle zareagoval a vyměnil ji. Nepříznivý dopad měly pevné programy na SSZ nábř. Kapitána Jaroše - Dukelských Hrdinů (u zastávky Nábřeží Kapitána Jaroše). Těžko říct, třeba šlo o jarní experiment, ale v dobách silného provozu, hlavně na konci měsíce, se tato křižovatka proměnila v pastičku na tramvaje v podobě 80 sekundových cyklů s 15 sekundovým volnem pro tramvaje. Že preferovaná auta byla hromaděna hned před další křižovatkou pod Letenským tunelem (samozřejmě ne kvůli tramvajím, ale kvůli jiným autům), už nikdo u tlačítek asi neviděl… Řízení pevnými programy se těsně nevyhnulo ani SSZ Plynární – Osadní, spolehlivá preference naopak stále funguje na Jiráskově náměstí. Na závěr opět poděkování lidem, kteří sbírají informace o řízení SSZ. ![]() ![]()
Související články: Řízení z HDŘÚ ve 3. čtvrtletí 2008 (02.11.2008) Řízení z HDŘÚ ve 2. čtvrtletí 2008 (05.10.2008) Bilance řízení z HDŘÚ v roce 2007 (07.02.2008) Pevné programy z Vltavské pořád nezmizely (16.12.2007) Konec preference na Bubenském nábřeží (18.11.2007) HDŘÚ: nová dynamika pod tunelem se nevypíná (13.10.2007) Prázdniny: výluky a pevné programy z HDŘÚ (09.09.2007) Palackého náměstí i ráno s preferencí (12.07.2007) Preference mezi Vltavskou a tržnicí upadá (05.06.2007) Přes Bubenské nábřeží nadále raději autem (05.05.2007) Na Bubenském nábřeží pevné programy z HDŘÚ (05.04.2007) HDŘÚ: semafor pod tunelem zůstal v dynamice (04.03.2007) SSZ Argentinská - Plynární krátce bez preference (11.02.2007) Řízení z HDŘÚ v roce 2006 ustupovalo (06.01.2007) HDŘÚ: u Výstaviště se dál používá pevný program (05.12.2006) HDŘÚ: když pevný program pomáhá (05.11.2006) Silný provoz v září preferenci neomezil (07.10.2006) HDŘÚ: téměř stoprocentní srpen (05.09.2006) Červenec: semafory pro tramvaje (02.08.2006) Červen: preference vydržela i nápor aut (01.07.2006) Květen: preference na křižovatkách zůstává (01.06.2006) HDŘÚ vypíná preferenci jen na Palackého náměstí (02.05.2006) Březen: vypínání preference z HDŘÚ ustoupilo (03.04.2006) Únor: HDŘÚ pevnými programy šetřila (03.03.2006) Leden: ubylo aut, tramvaje jsou rychlejší (02.02.2006) Řízení z HDŘÚ v prosinci a v roce 2005 (03.01.2006) Listopad: vypínání preference pokračuje (05.12.2005) Říjen: znovu pevné programy (02.11.2005) Skončilo vypínání preference? (02.10.2005) Srpen: preference! (01.09.2005) Červenec: zelená pro tramvaje! (01.08.2005) Preference přežila i v červnu (02.07.2005) Květen: pevné programy ubyly (03.06.2005) Duben: podmíněná preference (03.05.2005) Znovu řízení pod tunelem (21.03.2005) Letenské náměstí: preference aut! (09.03.2005) Vypínání preference z ústředny v únoru kleslo (04.03.2005) O Vánocích STŮJ! (03.01.2005) Komentáře: 0 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
Tento web je postaven na redakčním systému phpRS - © Pražské tramvaje 2004-2025 |